Met de Denkdriehoek voor begrijpend lezen ga je op een andere manier met begrijpend lezen aan de slag te gaan.
“Je werkt meer met authentieke teksten en leerlingen zijn minder bezig met alleen maar het beantwoorden van vragen”, vertelt taal- en leesspecialist Piers van der Sluis. “Met de Denkdriehoek denken kinderen op een functionele manier na over de tekst en passen daarbij de belangrijkste leesstrategieën toe. Het is leuk, motiverend en gemakkelijk in te zetten”.
Cedin is dé organisatie voor iedereen die de kwaliteit van zijn onderwijs duurzaam wil versterken. Dagelijks trainen, coachen en adviseren wij onderwijsprofessionals in heel Nederland. Dat doen we altijd praktijkgericht, zodat je er morgen mee verder kunt.
Ontwerp en realisatie: NIO Communicatie & Internet
Congres van Goed naar Goud | 26 maart in Houten | Keynotes: Doug Lemov & Pedro de Bruyckere
Bekijk hier het programma en schrijf je in!“Close Reading is een aanpak om het leesplezier weer terug te krijgen!”
Lees hier het artikel